معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

درخواست وزارت صمت برای تعلیق فعالیت «دیوار» و «شیپور»

  • کد خبر: ۱۸۱۸۴۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
  • ۴
درخواست وزارت صمت برای تعلیق فعالیت «دیوار» و «شیپور»
مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به اتحادیه کسب‌وکار‌های مجازی، خواست تا فعالیت و نماد دیوار و شیپور تعلیق شود.

به گزارش شهرآرانیوز - طبق نامه وزارت صمت که تصویر آن را پیوست منتشر کرده است، علت این درخواست، به عدم رعایت ضوابط خاص درج آگهی حوزه مسکن باز می‌گردد. همچنین بنابر اعلام معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت، کمیته نظارت بر عملکرد کسب‌وکار‌های مجازیدر خصوص نحوه درج قیمت مسکن در پلتفرم‌های نیازمندی آنلاین، به دیوار و شیپور اخطار داده بود.

علیرضا شاه میرزایی، معاون وزیر صمت روز گذشته در جلسه ارائه گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعلام کرد دولت به دنبال تعلیق مجوز و اینماد این پلتفرم‌ها نیست، اما اگر سکویی ضوابط آن‌ها را رعایت نکند، چاره دیگری نخواهند داشت.

به گفته وی با توجه به اینکه ملک و خودرو دارایی مهمی هستند و در تورم کشور نقش دارند، بایستی اصالت مالکیت آگهی‌های مربوط به آن‌ها احراز شود تا از انتشار اگهی‌های جعلی جلوگیری شود:

«سه ماه است که ضوابط حوزه مسکن ابلاغ شده است و نظارت به نفع صنعت است. حوزه تجارت الکترونیک نیز با اعتماد در ارتباط است.»

بحث نمایش قیمت خودرو و مسکن در پلتفرم‌های آگهی آنلاین موضوع جدیدی نیست. طی سالیان گذشته و پس از رشد بی سابقه نرخ ارز در کشور و تورم، دولتمردان هر از گاهی با فشار به پلتفرم‌ها تلاش ناکامی برای کنترل این بازار‌ها داشتند.

دیوار و شیپور تا به حال چندین بار مجبور به حذف نمایش قیمت آگهی‌های مربوط به خودرو و مسکن شده‌اند. حذفی که به گواه آمار، اثر خاصی بر افزایش قیمت‌ها و کنترل تورم نداشته‌اند. پلتفرم دیوار دی سال ۱۳۹۹ با انتشار گزارشی نشان داد این امر روی کنترل قیمت‌ها تأثیری نداشته و تنها منجر به ایجاد دردسر برای کاربران و اتلاف وقت آن‌ها شده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
4
برای اینکه قیمت‌ها دروست شود دولت باید اعلام کنه کسانی میتوانن خودرو اسقاط تحویل دهند که یک سال از تاریخ ثبت سند خودرو گزاشته باشه نه اینکه یه دلال بیاد الان ماشین اسقاط را بخره همین الان هم بده برای طرح اسقاط
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
3
کار بسیار درست و به‌جایی هست!
چرا که حضور دلال‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه مسکن و خودرو باعث قیمت‌سازی و افزایش بی‌رویه هزینه‌های زندگی مردم شده! قرار بود این پلتفرم‌ها جایی برای تبادل کالا و اقلام دست دوم و مصرفی باشد بین عموم مردم نه جولانگاه بنگاهی‌ها و شیپورچی‌ها
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سایت دیوار شده جولان گاه دلالان و صفحه بازان که بوی از انسانیت نبردن فقط هدفشون برهم زدن شرایط بازار و ایجاد ناامنی در جامعه هست
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
لطفا هر چه سریعتر این دزدبازارها را تعطیل کنید باعث این همه بحران اقتصادی در کشور هستند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->